REGEM EN ONWEER... - Reisverslag uit Joure, Nederland van Jannie Vermaning - WaarBenJij.nu REGEM EN ONWEER... - Reisverslag uit Joure, Nederland van Jannie Vermaning - WaarBenJij.nu

REGEM EN ONWEER...

Door: janniewagenaar

Blijf op de hoogte en volg Jannie

05 April 2012 | Nederland, Joure

TAMASTE

HIER BEN IK WEER. ER IS AL WEER HEEL VEEL GEBEURT EN HEEL VEEL GEZIEN.HET BEGINT NU OOK WAT TE WENNEN,EN IK BEN S,AVONDS BLIJ DAT HET 9 UUR IS GA IK LEKKER NAAR BEST ....HET LAATSTE ETEN BADATH KEIJGEN WE OM HALF ACHT ,EN DAN IS ER GEEN ELETRISCH MEER DUS DAN IS HET GEBEURT NET DE PRET ELKE DAG VOLG IK LES, EN DAARNA ER OP UIT.
DE LESSEN ZIJN WEL LEUK EN MIJN ENGELS WORDT NU BETER.... MAAR TAPAAI KE HO?... .IS WAT IS JE NAAM? iK DOE GOED MIJN BEST MAAR WE SPREKEN STRAKS TOCH STEEDS ENGELS MET DE KINDEREN,MAAR OKEE HET HOORT ERBIJ...DE WAS LAAT IK LEKKER DOEN VOOR 1 EURO.. DAAR GA IK NIET VOOR BOENEN NET ALS MIJN .MEM.,, HET VROEGER DEED.HET WEER IS SLECHT VEEL OMWEER EN REGEN
ALLE PROJECTEN VAN SCHOLEN AL GEZIEN ZELFS EEN MET AUTISCHE KINDEREN...ZELF DAAR ZIJN VRIJWILLIGERS GAAN WERKEN MAAR DAT IS NIET VOL TE HOUDEN ,WANT ZE NEMEN NIET GAUW WAT VAN JE AAN.
DINSDAGMORGEN WERD IK WAKKER EEN MAN SLOEG EEN HOND HIJ JANKTE HET UIT VAN DE PIJN EN .HET GING MIJ ZO AAN HT HART ,JA K MOEST GEWOON EVEN HUILEN,MAARJA HIER ZIJN HET ALLEMAAL STRAAT HONDEN ,EN EEN KOE IS HIER HEILIG ,NAAR IK BEGRIJP NIKS VAN ZULK SOORT DINGEN...DIERENMISHANDELING....DE GIDS BISHAL HEEFT ONS S,MIDDAGS DE BUDDHA STUPA LATEN ZIEN ,HEEL ERG MOOI ,EN VEEL TOERISTEN.EERST IN DE BUS EN DAN IN FR TUTKTUK...,JE WORST HEEN EN WEER GESLINGERD EN HEEL DICHT TEGEN ELKAAR AAN... jE RIJDT GEWOON IN EEN STUK BLIK,NET 4 WIELEN ,THATS ALL... VANDAAG NA DE LES NAAR PATHAN GEWEEST ALLEMAAL TEMPELS EN MUSEUMS GEZIEN, fOTO,S GEMAAKT 3 EURO VOOR DE SIMKAART ,VOOR DE TELEFOON ,EEN FORMULIER MET FOTO EN PASPOORTNR EN JA LET OP ..VINGERAFDEUKKEN ,NOG EVEN EN IK WORDT GEZOCHT VOOR CRIMINEEL....EN MORGEN NA LES GAAN WE NAAR SW MONKEY TEMPEL ,MOETEN DAN 350 TREDEN OP . DAARNA GAAN WE MET EEN HELE GROEP VRIJWILLIGERS NAAR THAMEL.
HIER GEWOON EEN HOTEL ZOEKEN,S,MORGENS GEWOON EEN ONTBIJT EN IN EEN RESTAURANT EVEN LEKKER ETEN ....CAPPACINO DRINKEN. DE KOFFIE S HIER NIET TE DRINKEN,EN DAN DAN ZATERDAG WEER TERUG WANT ZONDAG WEER LES... DE KINDEREN HEBBBEN HIER MAAR 1 DAG VRIJ. MAANDAG GA IK NAAR HET WEESHUIS EN MOET ELKE MORGEN EN MIDDAG 40 MINUTEN LOPEN NAAR KATHMANDU...ELKE DAG 6 WEKEN LANG MAAR MISSCHIEN TUSSEN DOOR EEN SIGTSEEING SOEN ,ANDERS WORDT HET ALLEEN MAAR WERKEN EN NIKS ZIEN VAN NEPAL..

NU LUITJES ,IK GA NOG EVEN MUZIE LUISTEREN EN DAN WEER ;EKKER NAAR BED.. JULLIE HOREN ME WEER

LIEFS JANNIE

  • 05 April 2012 - 15:06

    Lies:

    meisje meisje, ik wandel elke dag tussen 45 en 60 minuten, meestal denk ik dan nergens aan, maar vanaf nu ga ik dan aan jou denken.
    groetjes,
    Lies

  • 05 April 2012 - 15:43

    Petra:

    Hallo Tante

    Leuk om de verhalen te lezen. Vele indrukken en al veel gezien.
    Geniet ervan.

    Groeten Petra

  • 05 April 2012 - 16:04

    Aukje Steeman:

    Fijn dat alles naar omstandigheden goed met je gaat Hier gaat alles zo zijn gangetje We hebben nog geen rep gehad na het kerkje Volgende week komen we weer bij elkaar
    Zo te lezen beleef je al heel wat Denk wel goed op je zelf en niet meer afvallen hoor Dit was het even een heeeele dikke knuffel Aukje

  • 05 April 2012 - 16:51

    Hinke. :

    Zo wat een verhaal .Dus je hebt het wel aardig druk met alles en nog wat .
    Nou geniet ervan groetjes van ons.

  • 05 April 2012 - 17:05

    Aafke:

    Hey lieve Jannie, wat een indrukken , je maakt veel mee,een wereld van verschil,het doet je tevens beseffen hoe goed wij het hebben , ik wens je kracht om alles naar wens te laten verlopen, naast de trieste dingen hoop ik ook dat je mag genieten, heel veel liefs en natuurlijk denk ik heel veel aan je dikke kus!!

  • 05 April 2012 - 23:03

    Thijmen:

    Ben net thuis en zit weer even op je site.
    (wat is het tijdverschil met Nederland?) Leuk om je te volgen. Denk ook steeds dat ik iets terug moet mailen maar dat hoeft natuurlijk iet. Maar wel leuk.
    Zo te lezen al veel gezien. Hoeveel uren per dag werk je daar? En wat zijn je werkzaamheden?? Of kun je straks reisleider worden in Nepal nu je al zoveel hebt gezien.
    Geniet er van!!!. En prettige Paasdagen.( ze eten daar vast ook eieren)
    gr. Thijmen

  • 06 April 2012 - 09:51

    Joukje:

    Oooh jakkes, die hond. Ja dan ben je echt buitenlander, ik zou daar ook beslist niet tegen kunnen. Nou lekker sliepe... Gr. Joukje

  • 06 April 2012 - 11:24

    Maaike:

    Een wereld van verschil hier en daar.
    En toch is het geweldig dat jij daar mag zijn en dit allemaal mag ervaren.
    Neem vooral als het mogelijk is veel foto's. Voor thuis mooi om te laten zien maar ook voor jezelf om alles later een plekje te kunnen geven.
    Ik volg je......en denk aan je.
    drukkie Maaike

  • 06 April 2012 - 14:55

    Dorien:

    was ik daar maar geweest toen die man die hond zo sloeg.. ik was naar buiten gegaan... jeetje... kan me voorstellen dat je daar om moest huilen meid... dikke knuffel.. gr do

  • 06 April 2012 - 15:45

    Jan En Dirkje:

    we wachten op het volgende reisverslag

  • 06 April 2012 - 16:13

    Sanne:

    Jakkes ik had die man ook wat aangedaan!!! Mafkees!!!

  • 07 April 2012 - 07:45

    Dorien:

    jannie.. als je ooit hulp nodig hebt voor de dieren... dan kun je dit nr bellen... hij is dierenarts en woont in bakthapur...geef mijn naam maar door... en hij komt direct., gr dorien
    9751008067

  • 07 April 2012 - 19:41

    Aafke:

    denk aan je, heel veel liefs en een mega dikke knuffel!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Joure

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2012

Weer thuis

26 Mei 2012

Afscheid uit Nepal

13 Mei 2012

Nog 14 dagen...

08 Mei 2012

De laatste weken gaan in...

28 April 2012

Boven op de bus..
Jannie

Actief sinds 16 Feb. 2012
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 16257

Voorgaande reizen:

31 Maart 2012 - 28 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: