Dagje in Bhaktapur - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jannie Vermaning - WaarBenJij.nu Dagje in Bhaktapur - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jannie Vermaning - WaarBenJij.nu

Dagje in Bhaktapur

Door: janniewagenaar

Blijf op de hoogte en volg Jannie

14 April 2012 | Nepal, Kathmandu

Tamaste

Jullie liggen nu nog allemaal te slapen neem ik aan.het is volgens mij 3.10 uur bij jullie en hier is alles vanaf 6 uur al weer in rep en roer Het is nu 10 min voor 9 Om half 10 eten en dan weer naar de weeskindjes
Gisteren een dagje weggeweest naar Bhaktapur.Iets meer groen gezien,en heel veel Tempels,en het was hier gisteren nieuwjaarsdag. en warm en weer veel mensen daar.
Het blijkt dat ze hier in Nepal 3x per jaar nieuwjaar vieren. En ja soms wil je met een us en dan rijden ze niet ook dat gebeurt 2x per week dan wordt er weer gestaakt.je beleeft hier van alles .Zelfs ik begin er al aan te wennen
eergisteren thuisgebracht op de motor. Dat is hun gastvrijheid hier.
Ze stoppen zo maar en vragen waar je heen moet De jongen was een vriend van Kalpana. Nou dat ging heftig, door de blubber en drek van links, naar rechts, maar ben veilig thuisgekomen haha Hij wou ook geen geld...Super aardig. Vandaag gaan de kinderen in bad . K Weet niet hoe ik me dat voor moet stellen. Ik neem de wasdoekjes mee van het ziekenhuis,die ik hb gekregen,en hoop het voor hun wat makkelijker te maken
Morgen gaan ze allemaal naar school ,dus dan Amaa maar wat helpen,maar ze willen echt niet dat je wat doet... ga de kasten maar eens opruimen. Kalpana gaat vandaag het nieuwe huis bekijken en dan maar eens zien of de verhuizing door gaat. het ziet er mooi en nieuw uit. Zij beslist of het door gaat of niet ,want zij weet het beste hoeveel ruimte ze nodig heeft.Maar ook hier draait alles om geld voor kleren,schoenen en uniformen...

Vindt het leuk zoveel reaktie,s te krijgen van jullie.en ja ben ik best wel eens eenzaam en verdrietig ,maar geef me zelf een oppepper dat ik hier even nodig ben. met ups en downs... Het is ook zo,n andere wereld hier.maar heimwee heb ik niet ...gelukkig maar.

Liefs Jannie




  • 14 April 2012 - 09:46

    Aafke:

    Hoi lieverd, ik vind je een kanjer echt super, je zult straks veel hebben aan deze nieuwe ervaringen, een verrijking
    Zet hem op en ik denk heel veel aan je !!!
    vind het fijn om op deze manier een stukje mee te krijgen
    succes met badderen van de kindjes
    veel liefs Aafke

  • 14 April 2012 - 17:12

    Andries En Giny:

    hee janny
    vieren ze ook 3 keer per jaar hun verjaardag dan ben je snel oud(lol)
    modder blubber is goed voor je huid moet je maar denken
    hou je goed daar
    dikke tut en hertlike groetnis fan us

  • 15 April 2012 - 13:26

    Dorien... :

    dikke knuffel voor jou kanjer..... eenzaam en verdrietig soms... ik ben bij je...... gr dorien

  • 15 April 2012 - 15:30

    Grietje (readshop):

    erg goed en stoer waar je mee bezig bent. heb erg veel respect voor je, om zo een poos weg te zijn van alles en iedereen.
    leuk ook om je belevenissen te lezen.
    hou je haaks daar.

  • 16 April 2012 - 08:45

    Pieta.:

    hee jannie ...niet zomaar met iedereen mee rijden hoor!! hihihi grapje! En wat een andere wereld no?? Heb je geen voorstelling van, niet eerder dan wanneer je er bent geweest! Succes maar weer !!! Groetjes.

  • 16 April 2012 - 13:02

    Maaike:

    Zo herkenbaar dat je je eenzaam voelt en verdrietig! Je ziet en ervaart veel en zo anders dat je het niet van te voren had kunnen bedenken. En dan zijn reakties vanuit Nederland erg welkom. Wel dapper dat je bij iemand op de motor springt. Dat zou in Afrika niet kunnnen ( je ziet ze daar ook niet veel trouwens hihi). Vergeet je niet veel foto's te maken. Al is het maar voor jezelf en een beetje voor ons.
    drukkie
    Maaike

  • 16 April 2012 - 13:44

    Aukje Steeman:

    Wij zijn met de fam Steeman een weekend naar Drente geweest Erg leuk veel gelachen
    Vanavond bij yeb rep met Keatling Verder geen nieuws En als ik het zoal lees wat jij mee maakt is het ook maar saai Kalm aan en tot de volgende mail

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2012

Weer thuis

26 Mei 2012

Afscheid uit Nepal

13 Mei 2012

Nog 14 dagen...

08 Mei 2012

De laatste weken gaan in...

28 April 2012

Boven op de bus..
Jannie

Actief sinds 16 Feb. 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 16254

Voorgaande reizen:

31 Maart 2012 - 28 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: